Complexe Auto Plus Inc

380 Boulevard Lachapelle
Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Sales: (450) 924-2744

Today 9:00 AM - 8:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Kilometres

- Loading...
(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


CarGurus Quick Poll

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/19/02/51/2015_smart_fortwo-pic-9202943043662159055-152x114.jpeg

2015 smart fortwo pure Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,252 BELOW
CarGurus IMV of $9,742

Price: $7,490

Mileage: 35,403

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 smart fortwo pure for sale - $7,490, 35,403 km with Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/03/16/04/2013_audi_a3-pic-7165386103379228892-152x114.jpeg

2013 Audi A3 2.0T quattro Progressiv Wagon AWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$3,220 BELOW
CarGurus IMV of $21,210

Price: $17,990

Mileage: 55,960

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2013 Audi A3 2.0T quattro Progressiv Wagon AWD for sale - $17,990, 55,960 km with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/03/16/04/2013_bmw_1_series-pic-5327949366201851857-152x114.jpeg

2013 BMW 1 Series 128i Coupe RWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$3,020 BELOW
CarGurus IMV of $20,010

Price: $16,990

Mileage: 51,062

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2013 BMW 1 Series 128i Coupe RWD for sale - $16,990, 51,062 km with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/03/08/2014_hyundai_veloster-pic-3505248671819614473-152x114.jpeg

2014 Hyundai Veloster Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,325 BELOW
CarGurus IMV of $11,815

Price: $9,490

Mileage: 74,495

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Hyundai Veloster for sale - $9,490, 74,495 km with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/03/18/09/2016_subaru_wrx-pic-7551069096273339827-152x114.jpeg

2016 Subaru WRX Sedan Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,777 BELOW
CarGurus IMV of $27,767

Price: $24,990

Mileage: 27,178

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Silver Description: Used 2016 Subaru WRX Sedan for sale - $24,990, 27,178 km with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/20/02/22/2013_dodge_charger-pic-535439796820770487-152x114.jpeg

2013 Dodge Charger SXT Plus AWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$5,571 BELOW
CarGurus IMV of $23,541

Price: $17,970

Mileage: 81,178

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Grey Description: Used 2013 Dodge Charger SXT Plus AWD for sale - $17,970, 81,178 km with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/12/02/41/2013_hyundai_sonata_hybrid-pic-1895669339148165025-152x114.jpeg

2013 Hyundai Sonata Hybrid Limited FWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,439 BELOW
CarGurus IMV of $13,429

Price: $10,990

Mileage: 87,902

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2013 Hyundai Sonata Hybrid Limited FWD for sale - $10,990, 87,902 km with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/03/08/2014_honda_civic_coupe-pic-5434344134355863589-152x114.jpeg

2014 Honda Civic Coupe EX Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$1,306 BELOW
CarGurus IMV of $14,296

Price: $12,990

Mileage: 73,503

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Grey Description: Used 2014 Honda Civic Coupe EX for sale - $12,990, 73,503 km with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/07/01/29/2012_mitsubishi_rvr-pic-6086615229724566505-152x114.jpeg

2012 Mitsubishi RVR SE 4WD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,222 BELOW
CarGurus IMV of $11,712

Price: $9,490

Mileage: 115,491

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Grey Description: Used 2012 Mitsubishi RVR SE 4WD for sale - $9,490, 115,491 km with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/02/59/2015_subaru_wrx-pic-1280321427789931092-152x114.jpeg

2015 Subaru WRX Sport-tech Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,307 BELOW
CarGurus IMV of $25,777

Price: $23,470

Mileage: 90,350

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Grey Description: Used 2015 Subaru WRX Sport-tech for sale - $23,470, 90,350 km with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/11/35/2016_kia_optima-pic-4097359746855601961-152x114.jpeg

2016 Kia Optima LX Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Great Deal
$2,058 BELOW
CarGurus IMV of $17,532

Price: $15,474

Mileage: 12,814

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Grey Description: Used 2016 Kia Optima LX for sale - $15,474, 12,814 km with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/03/51/2015_mazda_mazda6-pic-284137475088374939-152x114.jpeg

2015 Mazda MAZDA6 i Touring Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Good Deal
$1,935 BELOW
CarGurus IMV of $16,925

Price: $14,990

Mileage: 67,710

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Mazda MAZDA6 i Touring for sale - $14,990, 67,710 km with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/02/18/2014_kia_sorento-pic-8074840002651772042-152x114.jpeg

2014 Kia Sorento SX AWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Good Deal
$2,238 BELOW
CarGurus IMV of $19,728

Price: $17,490

Mileage: 103,243

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Kia Sorento SX AWD for sale - $17,490, 103,243 km with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/04/01/2015_honda_civic_coupe-pic-9101493179844370154-152x114.jpeg

2015 Honda Civic Coupe EX Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Good Deal
$1,364 BELOW
CarGurus IMV of $16,854

Price: $15,490

Mileage: 17,137

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Honda Civic Coupe EX for sale - $15,490, 17,137 km with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/12/01/08/2013_bmw_5_series-pic-3026484651936559958-152x114.jpeg

2013 BMW 5 Series 528i xDrive Sedan AWD Used Cars in Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Good Deal
$3,615 BELOW
CarGurus IMV of $21,605

Price: $17,990

Mileage: 106,656

Location: Saint-Jérôme, QC J7Z 3A1

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2013 BMW 5 Series 528i xDrive Sedan AWD for sale - $17,990, 106,656 km with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
24-Jun-2018
Très bon service vendeur très efficace et courtois
Response from current dealership:
Merci Richard pour votre commentaire, c'est très apprécié! Simon Charbonneau, Directeur général.
23-Jun-2018
LegendGT
Overall good experience. Let me take a test drive at my leisure
Response from current dealership:
hank you very much  for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
7-Jun-2018
Guru5HRDB
Great car, great price (minus the shipping cost and fees)
Response from current dealership:
Thank you very much  for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
9-May-2018
GuruDQQRX
Very responsive dealer
Response from current dealership:
Thank you very much  for your note, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
28-Apr-2018
GuruY373S
Belle expérience! Prix compétitif, voitures impeccable et souci du service au c’ient
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Merci pour votre commentaire, c'est très apprécié! Simon Charbonneau, Directeur général.
22-Mar-2018
Nice people
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Michael for your note, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
1-Mar-2018
Excellent professionnel
Response from current dealership:
Merci Francine pour votre commentaire, c'est très apprécié! Simon Charbonneau, Directeur général.
7-Feb-2018
Guru5HYV4
Réponse rapide
Response from current dealership:
Thank you very much for your note, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
1-Feb-2018
GuruCNFP
Nice experience, but the car has too much km...
Response from current dealership:
Thank you very much for your note, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
19-Jan-2018
GuruZF88D
Very good services
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
4-Jan-2018
Guru5ZQK6
Good and friendly service.
Response from current dealership:
Thank you very much for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
13-Dec-2017
PhilForand
Very nice to hear from them and know that the vehicle was still available. Under winter conditions it is presently not very safe to drive to the location to see the vehicle but hoping to do so in the next day or so.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Phil for your note, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
6-Dec-2017
Goid
Response from current dealership:
Thank you very much Vernica for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
14-Nov-2017
The dealer was quick to reply. But the vehicle was already sod by the time i got to the dealer. I was warned by the dealer that there was others interested. Dealer was very proffessional.
Response from current dealership:
Thank you very much Jasmin for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
1-Nov-2017
Good
Response from current dealership:
Thank you very much Phil for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
20-Sep-2017
Reply right away and followed up.
Response from current dealership:
Thank you very much Guy for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
19-Sep-2017
Very available, after sales is going smoothly too. Overall very happy with sabastien and his service...
Response from current dealership:
Thank you very much Mark for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
25-Aug-2017
Great dealer,good advice,we bought the car ,good deal,runs fantastic,will buy there again.
Response from current dealership:
Thank you very much Yves for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
24-Aug-2017
The salesman is not good!actually im offended when I offer my price for his car and he replied "why you came here and traveled 1 hour if your money is only $6,500.the actual price of the car is $6,990 so its only 490 different! Is not a good sales man he is rude!
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Rodel, we are really sorry for the situation. When you came on August 18th 2017 the sales person should have taken the time with you to explain why we cannot lower the price. With the promotion we have we applied $1,000 to $1,500 discount on all our vehicles to get the best value for the money. The car was already reduced. That’s why we could not accept your offer. For sure if the price was at the market price with no discount we could do $500 rebate but you would still pay more for the car because the market price for this vehicle was $7,500. I hope you understand. Thank you. Simo
 More ...
2-Aug-2017
Leonzio
Yes the salesman the answer me right away good dealer it take care of his buyers Thanks
Response from current dealership:
Thank you very much Leonzio for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
26-Jul-2017
Fast service
Response from current dealership:
Thank you very much Jacques for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
11-Jun-2017
Great service !! Very courteous and helpful !! I was nervous. Haven't bought a car in many years. They made the process of buying easy. No pressure. Took the time to explain everything fully. I would highly recommend them to friends and family. I will definitely go back to them in the future. AAA all the way !!!
Response from current dealership:
Thank you very much Joanne for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
1-Jun-2017
The truck was already sold but the dealer was very knowledgeable about cars and we had an interesting conversation.
Response from current dealership:
Thank you very much Felix for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
14-Mar-2017
SLX_7192
Pleasant and helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much SLX for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
26-Feb-2017
Patient, polite and no pressure at all.
Response from current dealership:
Thank you very much JeanNoel for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
20-Jan-2017
Quick response thank You
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Suzanne for your comments, it is greatly appreciated! Simon Charbonneau, general manager
12-Dec-2016
tres bon
Response from current dealership:
Merci Richard pour votre commentaire, c'est très apprécié! Simon Charbonneau, Directeur général.
8-Nov-2016
I followed up on the lead via email. They were prompt, courteous and complete with their replies. So far, all good!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Philip for your comment! Simon Charbonneau, General manager.
28-Oct-2016
Good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much Oliver for your comment! Simon Charbonneau, General manager.
27-Sep-2016
Excellent
Response from current dealership:
Thank you very much Frank for your comment! Simon Charbonneau, General manager.

Other Nearby Dealers

Hamel BMW - 84 listings
620, Boul. De la Seigneurie Blainville, QC J7C 5T7
6 reviews
Auto Studio 72 - 57 listings
14460 Rue Joseph Marc Vermette Mirabel, QC J7J 1X2
2 reviews
Auto 20 Ouest - 53 listings
984 Artur Sauvé Saint-Eustache, QC J7R4K3
1 review
H Grégoire Nissan St-Eustache - 48 listings
272 Rue Dubois St-eustache, QC J7P 4W9
5 reviews
Kia des Laurentides - 46 listings
2352 boul Du Curé-Labelle Saint-jerome, QC J7Y 5E9
1 review
Boisvert Mitsubishi - 41 listings
418 Boul Du Curé-labelle Blainville, QC J7C 2H2
1 review
Auto Ryvan - 41 listings
328 Boulevard Arthur-Sauvé Saint-Eustache, QC J7R 2J2
1 review
Laporte Automobiles - 34 listings
128 Rte 117 Sainte-Anne-des-Lacs, QC J0R 1B0
2 reviews
Shawn Automobile Inc. - 18 listings
4235 Montée Gagnon Terrebonne, QC J6Y 0G7
1 review
Les Automobiles Laforme - 12 listings
221, Albert Mondou Saint-Eustache, QC J7R 7A7
1 review
Autosette - 11 listings
14173 Boulevard Curé-Labelle Mirabel, QC J7J 1M3
1 review
Eric Auto - 8 listings
80 Boul Industriel, local 102 Saint-Eustache, QC j7r 5c2
2 reviews
Hyundai St-Jérôme
16600, Montee Guenette Mirabel, QC J7J 2E2
1 review
Sauvé Automobiles
13960, Boul. Curé Labelle Mirabel, QC J7J 1L4
1 review
Garage Blainville Volvo
767 Boulevard Industriel Blainville, QC J7C3V3
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
133 Great Deals out of 11,522 listings starting at $3,900
Used Ford F-250 Super Duty
20 Great Deals out of 829 listings starting at $3,995
Used Chevrolet Silverado 1500
99 Great Deals out of 11,091 listings starting at $4,950
Used Chevrolet Silverado 2500HD
11 Great Deals out of 1,175 listings starting at $4,495
Used Ram 1500
272 Great Deals out of 28,448 listings starting at $9,500
Used Ram 2500
24 Great Deals out of 1,563 listings starting at $9,000
Used Toyota RAV4
92 Great Deals out of 4,152 listings starting at $958
Used Nissan Rogue
65 Great Deals out of 3,995 listings starting at $3,410
Used Toyota Camry
27 Great Deals out of 2,106 listings starting at $2,450
Used Honda CR-V
99 Great Deals out of 4,173 listings starting at $2,995
Used Honda Civic
111 Great Deals out of 4,702 listings starting at $1,655
Used Toyota Corolla
93 Great Deals out of 4,077 listings starting at $2,950
Used Honda Accord
34 Great Deals out of 1,650 listings starting at $3,490
Used Ford Escape
131 Great Deals out of 6,943 listings starting at $1,785
Used Chevrolet Equinox
64 Great Deals out of 4,613 listings starting at $3,995